Další vzdělávání – PR
Dotační program Další vzdělávání – MRR přináší dotaci na zkvalitnění vzdělávací infrastruktury v oblasti Dalšího vzdělávání a zvýšení její dostupnosti. Cílem výzvy je zkvalitnění vzdělávací infrastruktury pro přírodní vědy, polytechnické vzdělávání, cizí jazyky, práci s digitálními technologiemi.
Na co lze získat podporu
- zájmové a neformální vzdělávání a celoživotní učení
Kdo může žádat (příjemce podpory)
- obce
- kraje
- organizace zřizované obcemi a kraji
- dobrovolné svazky obcí
Výše a míra dotace
Pro Váš projekt můžete získat finanční podporu až 15 mil. Kč.
Míra podpory: 50 %.
Jaké výdaje lze podpořit
- stavba
- stavby, přístavby, nástavby, úpravy a modernizace budov pro vzdělávání.
- laboratoře, dílny, odborné učebny a prostory pro přírodní vědy.
- toalety v patrech s odbornými učebnami a výukovými prostory.
- chodby a vstupní prostory nezbytné pro propojení nových prostor.
- úpravy objektu dle vyhlášky č. 398/2009 Sb. pro bezbariérový přístup.
- modernizace inženýrských sítí (vodovod, kanalizace, plyn, elektroinstalace).
- zvýšení energetické účinnosti při renovaci nebo výstavbě budov.
- nákup vybavení pro odborné učebny (výukové prostory) ve vazbě na přírodní vědy, polytechnické vzdělávání, cizí jazyky, práci s digitálními technologiemi a nezbytné zázemí (šatny, chodby apod.)
- nábytek a vybavení
- elektronika, hardware a software vybavení
- vnitřní konektivita
- zajištění vnitřní konektivity a zabezpečení připojení k internetu
- nákup stavby
- nákup pozemku
- projektová dokumentace
- technický, autorský dozor, geodetické práce apod.
- povinná publicita
- zpracování žádosti o podporu
- zpracování zprávy o realizaci
- zpracování žádosti o platbu
Velikost projektu
Rozsah celkových způsobilých výdajů na projekt je stanoven v rozmezí 3 – 30 mil. Kč.
Omezení výzvy
Váš projekt musí splňovat všechny specifické podmínky výzvy a spolu s žádostí musíte předložit i povinné dokumenty. Kvalitní a bezchybné podání žádosti je klíčové pro úspěch.
- tato výzva je pro projekty na území přechodového regionu (PR) – Středočeský kraj, Plzeňský kraj, Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj, kraj Vysočina
- Podporované odborné oblasti/obory vzdělávání:
- přírodní vědy (fyzika, chemie, přírodopis, zeměpis, matematika, environmentální výchova)
- polytechnické vzdělávání (výtvarná výchova, řemesla, design a konstruování, pěstitelské a domácí práce, environmentální výchova),
- cizí jazyky
- práce s digitálními technologiemi
- Podporovaná zařízení
- středisko volného času (dům dětí a mládeže, stanice zájmových činností) zapsané v Rejstříku škol a školských zařízení
- základní umělecká škola zapsaná v Rejstříku škol a školských zařízení
Podobně zaměřené dotace
Další vzdělávání – ITI
Dotace až 100% pro školské právnické osoby, veřejné subjekty a ostatní právnické osoby vykonávající činnost škol a školských zařízení zapsané v Rejstříku škol a školských zařízení (např. akciové společnosti, komanditní společnosti, společnosti s ručením omezeným, veřejné obchodní společnosti) na zkvalitnění vzdělávací infrastruktury pro přírodní vědy, pro polytechnické vzdělávání, pro cizí jazyky a pro práci s digitálními technologiemi.
Školská poradenská zařízení, speciální vzdělávání a střediska výchovné péče – MRR
Dotace až 100% pro veřejné subjekty na území MRR na vybudování nebo úpravy zázemí pro poskytování služeb školských poradenských zařízení – pedagogicko-psychologických poraden a speciálně pedagogických center.
Školská poradenská zařízení, speciální vzdělávání a střediska výchovné péče – PR
Dotace až 100% pro školské právnické osoby, a veřejné instituce na území PR na vybudování nebo úpravy zázemí pro poskytování služeb školských poradenských zařízení, speciální vzdělávání a střediska výchovné péče.
Vzdělávání – SC 5.1 (CLLD)
Dotace až 100 % na navýšení kapacit v mateřské škole (MŠ) v území působnosti MAS, zvyšování kvality podmínek v MŠ pro poskytování vzdělávání, včetně vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, s ohledem na zajištění hygienických požadavků v MŠ, kde jsou nedostatky identifikovány krajskou hygienickou stanicí.