Kreativní vouchery

Dotační program Kreativní vouchery přináší dotaci na zefektivnění prezentace, vzhledu nebo funkčnosti produktu, procesu nebo služby žadatele směrem k jeho klientům. Cílen výzvy je pomoci malým a středním podnikům prostřednictvím propojení s nově vznikajícími kreativními sektory s adaptací na změny. V roce 2025 bude poslední šance na získání podpory v rámci kreativních oborů.
Na co lze získat podporu (pouze na návrh)
- Architektura / interiérový design / design nábytku / průmyslový a produktový design / módní design / světelný design
- Architektura – návrhy budov a scénického umění, moderní techniky a materiály pro zvýšení účelnosti prostoru.
- Interiérový design – praktické a estetické uspořádání prostor, práce s materiály a barvami, návrh nábytku a vybavení.
- Průmyslový a produktový design – estetické a funkční návrhy denních předmětů a nástrojů v budovách.
- Design služeb
- Aplikuje designové postupy na služby, aby byly užitečné a atraktivní pro zákazníky a efektivní pro poskytovatele.
- UX design
- Zahrnuje rozhraní, grafiku, design a interakce s cílem vytvořit soudržný a předvídatelný design.
- Film / video / televize / hudba / zvuk
- Tvorba a postprodukce filmů, videozáznamů a TV programů. Pořizování zvukových nahrávek a hudební činnost.
- Fotografie
- Profesionální a komerční fotografická produkce s využitím inovativních technik.
- Grafický design / branding
- Grafický design – tvorba vizuálních prezentací na zakázku, kombinování symbolů, obrazů a textu. Branding – budování vztahu se zákazníkem přes vizuální identitu značky, návrh názvů, log a vizuálních stylů.
- Herní průmysl
- Vývoj her a videoher, gamifikace v marketingu.
- Informační a komunikační technologie
- Vývoj mobilních aplikací, multimediálních prezentací, virtuální a rozšířené reality a software.
- Kulturní dědictví
- Podpora nových technologií a metod pro využívání kulturního dědictví, práce s historickými vzory a dokumenty.
- Marketingové strategie
- Dlouhodobé strategické aktivity v oblasti marketingu a firemní prezentace.
- On-line marketing
- Strategie pro online nástroje jako PPC, SEO, e-mailing a sociální sítě.
- Práce s texty
- Copywriting, literatura a knižní trh.
- Řemesla
- Tradiční řemesla – výroba kůže, dřeva, skla, keramiky, šperků, hudebních nástrojů a hraček.
- Inovativní řemesla – nové materiály a technologie v textiliích a oděvech, nanovlákna a digitální tisk.
- Webdesign
- Návrh webových stránek.
Kdo může žádat (příjemce podpory)
- malé a střední podniky (MSP) vč. fyzických osob podnikajících
Výše a míra dotace
Pro Váš projekt můžete získat finanční podporu až ve výši 200 tis. Kč.
Míra podpory činí až 85 %.
Jaké výdaje lze podpořit
- výdaje na služby kreativců ze seznamu (https://vouchery.kreativnicesko.cz/galerie-kreativcu)
Velikost projektu
Celkové způsobilé výdaje na projekt musí být v rozmezí od 58 824 Kč do 235 294 Kč.
Omezení výzvy
Projekt musí splňovat specifické podmínky výzvy a spolu s žádostí musíte předložit i povinné dokumenty. Kvalitní a bezchybné podání žádosti je klíčové pro úspěch.
- projekt musí být realizován na území ČR vč. hl. města Praha
- každý žadatel (IČO) je v této Výzvě oprávněn předložit maximálně 1 žádost o podporu
- dotace je poskytována v režimu de minimis
- žádný žadatel nesmí být zároveň kreativcem
Podobně zaměřené dotace
Design Credits – III.
Dotace až 85% pro MPS na navržení průmyslového designu produktu, určeného pro sériovou výrobu.
Kreativní vouchery III
Poslední šance získat dotaci až 80 % na návrh webových stránek či marketingové strategie aj. pro malé a střední podniky! Neodkládejte přípravu a raději nás kontaktujte co nejdříve, abychom mohli Váš projekt připravit včas.
Marketing
Dotace až 50 % pro malé a střední podniky na usnadnění vstupu a účast na výstavách a veletrzích v zahraničí a zvýšení jejich mezinárodní konkurenceschopnosti, rozšiřování exportní působnosti, výrobních a prodejních aktivit.
Marketing – odborné služby pro start-upy
Dotace pro malé a střední podniky na podporu zvýšení marketingových, manažerských a know-how dovedností start-upů se zaměřením na mezinárodní rozvoj podniků.