Přeskočit na obsah

Kreativní vouchery

Dotace až 85% pro MSP na podporu „měkkých“ inovací, jako je návrh webových stránek (webdesignu), designu produktů a služeb, grafického designu (vizuální prezentace), brandingu, marketingové strategie, firemní prezentace, výroby usní a souvisejících výrobků, práce s text (copywriting), komunikace na sociálních sítích. Návrhy a grafické zpracování návrhů mobilních a webových aplikací, aj.
design
Stav
Uzavřen
Model hodnocení
jednokolový
Způsob financování
Ex-post
Výše dotace
50 tis. Kč - 200 tis. Kč
Míra podpory
až 85%
Žadatel
Podnikatelé
Zaměření
Design a marketing

Dotační program Kreativní vouchery přináší dotaci na zefektivnění prezentace, vzhledu nebo funkčnosti produktu, procesu nebo služby žadatele směrem k jeho klientům. Cílen výzvy je pomoci malým a středním podnikům prostřednictvím propojení s nově vznikajícími kreativními sektory s adaptací na změny. V roce 2025 bude poslední šance na získání podpory v rámci kreativních oborů.

Na co lze získat podporu (pouze na návrh)

  • Architektura / interiérový design / design nábytku / průmyslový a produktový design / módní design / světelný design
    • Architektura – návrhy budov a scénického umění, moderní techniky a materiály pro zvýšení účelnosti prostoru.
    • Interiérový design – praktické a estetické uspořádání prostor, práce s materiály a barvami, návrh nábytku a vybavení.
    • Průmyslový a produktový design – estetické a funkční návrhy denních předmětů a nástrojů v budovách.
  • Design služeb
    • Aplikuje designové postupy na služby, aby byly užitečné a atraktivní pro zákazníky a efektivní pro poskytovatele.
  • UX design
    • Zahrnuje rozhraní, grafiku, design a interakce s cílem vytvořit soudržný a předvídatelný design.
  • Film / video / televize / hudba / zvuk
    • Tvorba a postprodukce filmů, videozáznamů a TV programů. Pořizování zvukových nahrávek a hudební činnost.
  • Fotografie
    • Profesionální a komerční fotografická produkce s využitím inovativních technik.
  • Grafický design / branding
    • Grafický design – tvorba vizuálních prezentací na zakázku, kombinování symbolů, obrazů a textu. Branding – budování vztahu se zákazníkem přes vizuální identitu značky, návrh názvů, log a vizuálních stylů.
  • Herní průmysl
    • Vývoj her a videoher, gamifikace v marketingu.
  • Informační a komunikační technologie
    • Vývoj mobilních aplikací, multimediálních prezentací, virtuální a rozšířené reality a software.
  • Kulturní dědictví
    • Podpora nových technologií a metod pro využívání kulturního dědictví, práce s historickými vzory a dokumenty.
  • Marketingové strategie
    • Dlouhodobé strategické aktivity v oblasti marketingu a firemní prezentace.
  • On-line marketing
    • Strategie pro online nástroje jako PPC, SEO, e-mailing a sociální sítě.
  • Práce s texty
    • Copywriting, literatura a knižní trh.
  • Řemesla
    • Tradiční řemesla – výroba kůže, dřeva, skla, keramiky, šperků, hudebních nástrojů a hraček.
    • Inovativní řemesla – nové materiály a technologie v textiliích a oděvech, nanovlákna a digitální tisk.
  • Webdesign
    • Návrh webových stránek.

Kdo může žádat (příjemce podpory)

  • malé a střední podniky (MSP) vč. fyzických osob podnikajících

Výše a míra dotace

Pro Váš projekt můžete získat finanční podporu až ve výši 200 tis. Kč.

Míra podpory činí až 85 %.

Jaké výdaje lze podpořit

  • výdaje na služby kreativců ze seznamu (https://vouchery.kreativnicesko.cz/galerie-kreativcu)

Velikost projektu

Celkové způsobilé výdaje na projekt musí být v rozmezí od 58 824 Kč do 235 294 Kč.

Omezení výzvy

Projekt musí splňovat specifické podmínky výzvy a spolu s žádostí musíte předložit i povinné dokumenty. Kvalitní a bezchybné podání žádosti je klíčové pro úspěch.

  • projekt musí být realizován na území ČR mimo hl. m. Prahy (sídlo společnosti v Praze být může)
  • každý žadatel (IČO) je v této Výzvě oprávněn předložit maximálně 1 aktivní žádost o podporu
  • dotace je poskytována v režimu de minimis

Podobně zaměřené dotace