Přeskočit na obsah

Kreativní vouchery II

Dotace až 85% pro MSP na podporu „měkkých“ inovací, jako je návrh interiérového designu, designu nábytku, průmyslového a produktového designu, módního designu, návrhu filmu / videa / hudby / zvuku, návrh fotografií, návrh mobilní aplikace, virtuální reality, návrh marketingové strategie, firemní prezentace, on-line marketingové strategie (PPC, SEO, sociální sítě), návrh práce s texty (copywriting), návrh výroby usní, a dalších řemesel, návrh webových stránek (webdesignu) aj.
design
Stav
Uzavřen
Model hodnocení
jednokolový
Způsob financování
Ex-post
Výše dotace
50 tis. Kč - 150 tis. Kč
Míra podpory
85%
Žadatel
Podnikatelé
Zaměření
Design a marketing

Dotační program Kreativní vouchery přináší dotaci na zefektivnění prezentace, vzhledu nebo funkčnosti produktu, procesu nebo služby žadatele směrem k jeho klientům. Cílen výzvy je pomoci malým a středním podnikům prostřednictvím propojení s nově vznikajícími kreativními sektory s adaptací na změny. V roce 2025 bude poslední šance na získání podpory v rámci kreativních oborů.

Na co lze získat podporu (pouze na návrh)

  • Architektura / interiérový design / design nábytku / průmyslový a produktový design / módní design / světelný design
    • Architektura – návrhy budov a scénického umění, práce s prostorem a moderní techniky pro zvýšení účelnosti prostoru.
    • Interiérový design – uspořádání vnitřních prostor z praktického i estetického hlediska, návrh nábytku a interiérového vybavení.
    • Průmyslový a produktový design – estetické a funkční návrhy denních předmětů a nástrojů v budovách.
    • Módní design – vytváření oděvů s důrazem na estetiku a aktuální trendy.
    • Světelný design – návrh osvětlení pro estetiku a funkčnost.
  • Design služeb
    • designové postupy na služby, aby byly užitečné a atraktivní pro zákazníky a efektivní pro poskytovatele.
    • Typické výstupy zahrnují mapy služeb, prototypy, specifikace, klíčové výkonnostní indikátory, plány implementace, trénink a rozvoj, zákaznickou dokumentaci a zpětnou vazbu.
  • UX design
    • návrh uživatelského zážitku zaměřeného na vnímání, použitelnost a užitečnost produktu.
    • Typické výstupy jsou výzkumy, tvorba person, prototypy, interakční design, přístupnost, testování použitelnosti a wireframes.
  • Film / video / televize
    • Tvorba a postprodukce hraných, animovaných a virálních filmů, videozáznamů a televizních programů.
  • Fotografie
    • Profesionální a komerční fotografická produkce s využitím inovativních postupů a metod.
  • Grafický design / branding
    • Grafický design – tvorba vizuálních prezentací kombinující symboly, obrazy a text.
    • Branding – budování vztahu se zákazníkem přes vizuální identitu značky, návrh názvů, log a vizuálních stylů.
  • Herní průmysl
    • Vývoj videoher a gamifikace v marketingu pro zvýšení interakce se značkou a zákaznické loajality.
  • Informační a komunikační technologie
    • Vývoj mobilních a webových aplikací, grafické návrhy, multimediální prezentace, návrhy virtuální a rozšířené reality.
  • Kulturní dědictví
    • Podpora nových technologií a metod pro využívání kulturního dědictví, práce s historickými vzory a dokumenty.
  • Marketingové strategie
    • Dlouhodobé strategické aktivity v oblasti marketingu a firemní prezentace.
  • On-line marketing
    • Strategie pro různé online nástroje jako PPC, SEO, e-mailing a sociální sítě.
  • Práce s texty
    • Copywriting, psaní textů pro sociální média, kreativní psaní, tvorba marketingového obsahu a SEO optimalizace.
  • Řemesla
    • Tradiční řemesla – výroba kůže, dřeva, skla, keramiky, šperků, hudebních nástrojů a hraček.
    • Inovativní řemesla – nové materiály a technologie v textiliích a oděvech, nanovlákna a digitální tisk.
  • Webdesign
    • Návrh struktury a vzhledu webových stránek, grafické návrhy, struktura a hierarchie webu, koncept a tvorba obsahu.

Kdo může žádat (příjemce podpory)

  • malé a střední podniky (MSP) vč. fyzických osob podnikajících

Výše a míra dotace

Pro Váš projekt můžete získat finanční podporu až ve výši 150 tis. Kč.

Míra podpory činí až 85 %.

Jaké výdaje lze podpořit

  • výdaje na služby kreativců ze seznamu (https://vouchery.kreativnicesko.cz/galerie-kreativcu)

Velikost projektu

Celkové způsobilé výdaje na projekt musí být v rozmezí od 58 824 Kč do 176 470,58 Kč.

Omezení výzvy

Projekt musí splňovat specifické podmínky výzvy a spolu s žádostí musíte předložit i povinné dokumenty. Kvalitní a bezchybné podání žádosti je klíčové pro úspěch.

  • projekt musí být realizován na území ČR vč. hl. města Praha
  • každý žadatel (IČO) je v této Výzvě oprávněn předložit maximálně 1 žádost o podporu
  • dotace je poskytována v režimu de minimis
  • žádný žadatel nesmí být zároveň kreativcem

Podobně zaměřené dotace